Za jednu vybranou etapu
15 800 Kč
Celá PRO VÝROBA Tour
50 560 Kč
Při objednání celé PRO VÝROBA Tour je celková cena: 50 560 Kč. V případě přihlášky na více etap a pro více účastníků z jedné organizace poskytujeme výrazné slevy - každý druhý účastník má slevu 10 % a každý další 20 %. Uvedené ceny jsou bez DPH.
Pro bližší informace se obraťte na garanta programu.
Zajímají Vás další podrobnosti? Stáhněte si leták. Leták PVT 2018
Cílem etapy je seznámit se s přístupy uchopení Průmyslu 4.0 a cestami vytváření podmínek pro jeho postupné zavádění do všech oblastí činnosti firmy.
Ředitel závodu Koyo Bearings Petr Novák si od Průmyslu 4.0 slibuje hodně: "Očekávám zánik rutinních povolání, která lidi většinou nenaplňují a nechodí do práce rádi. Že lidé přijdou o práci, o to se nebojím. Naopak jim to otevře množství pracovních příležitostí, které budou souviset se stroji – ať je to jejich údržba, vývoj nebo spolupráce s roboty. Přinese to také nárůst produktivity a zvýšení kvality.“
„Umíme toho hodně v automatizaci a ve zvyšování počtu vyrobených kusů na osobu, ale to ještě zdaleka není to, jak chápeme Průmysl 4.0. Pro nás je momentálně největší výzvou změnit MYSL našich lidí. Musíme spojit rozdělené světy THP a dělnických profesí, musíme zlepšit spolupráci a komunikaci mezi odděleními a zapojit naplno „selský rozum“ našich lidí, postavený na schopnosti vnímat plýtvání a chytrým způsobem realizovat změny“, říká Jiří Černý - manažer oddělení JTEKT Production System.
Účastníci obdrží prezentace lídrů, metodiky, formuláře i ukázky případových studií.
Prezident společnosti, ředitel závodu. Vystudoval univerzitu De Paul v USA. Ve společnosti Koyo Bearings je od úplného počátku v r.2001. od r.2008 v pozici ředitele závodu. Za tuto dobu firma 2x úspěšně změnila vlastníka a stala se v rámci JTEKT Evropa nejlepším závodem výroby ložisek. Zároveň je jednou z nejoceňovanějších firem v rámci regionu Olomoucka. Petr Novák je velice aktivním člověkem. Je například členem představenstva sdružení AUTOSAP a OHK. Učí na UPOL. Petr Novák je také vrcholovým sportovcem a pravidelným maratoncem.
Vedoucí oddělení JTEKT production systém (štíhlá výroba). Ke společnosti se připojil v r.2016. Předtím působil v různých postech ve výrobních, anebo poradenských společnostech (zavádění Lean Six Sigma, transformace procesů). Je absolventem Fakulty strojního inženýrství, VUT v Brně. Přes 17 let se jako sportovní trenér věnuje výchově mládeže v házené.
Vystudoval Strojírenskou technologii a průmyslový management na Vysoké škole báňské, TU Ostrava. Pracoval například jako procesní a produktový inženýr, později manažer, ve společnosti Honeywell Aerospace. Od r. 2016 pracuje jako vedoucí oddělení Technologie v Koyo Bearings. V rámci této pozice je zodpovědný za Produktový inženýring, Procesní inženýring, Inovace, Hospodářskou správu a Údržbu. Je mistrem ČR ve skoku o tyči.
Působí ve společnosti Koyo Bearings od roku 2018. Vystudoval Přírodovědeckou fakultu Univerzity Palackého v Olomouci, obor Aplikovaná Matematika v ekonomii. Má zkušenosti z oblasti leteckého průmyslu. Jako výrobní ředitel měl na starosti v Honeywell Aerospace oblast generálních oprav. V olomouckém závodě Koyo má na starosti řízení výroby, od zpracování oceli, po montáž finálního ložiska. Dříve hrával závodně fotbal.
1. den - Čtvrtek, 24. 5. 2018 | |
---|---|
11:30 | Registrace účastníků a ubytování |
12:00 | Oběd, představení programu a přesun do Koyo Bearings |
13:30 | Úvodní představení firmy |
14:00 | Exkurze do výroby firmy a diskuze témat |
17:30 | Přesun zpět na hotel |
18:30 | Večeře, raut a sdílení zkušeností se zástupci firmy |
2. den - Pátek, 25. 5. 2018 | |
---|---|
8:00 | Rekapitulace poznatků z exkurze, diskuze se zástupci firmy |
9:00 | Prezentace projektů specialisty firmy |
12:00 | Řešení témat účastníků a transfer zkušeností |
13:00 | Shrnutí a závěr |
Zavřít
Příběh tradičního českého výrobce zahradních traktorů, který zajišťuje vývoj pro sebe a pro další světové značky. Aby uspěl na trhu, musí být garantem špičkového konstrukčního know-how, musí zvládnout vysokou flexibilitu výroby v desítkách variant a provedení při vysokých požadavcích na kvalitu a spolehlivost dodávek.
Seco Industries, s.r.o. navazujeme na tradici firmy Knotek a spol., založené roku 1888, továrny na výrobu hospodářských strojů a nářadí, později známé pod jmény Agrostroj Jičín a AGS Jičín.
Cílem etapy je ukázat na příkladu české firmy s velkou tradicí, jakým způsobem je možné se postarat o svoji budoucnost a stát se zajímavým partnerem světových značek, dodavatelů zahradních traktorů. Tou cestou je komplexní přístup k OEM – komplexní obsluze cizích značek.
„Čím může být náš příběh zajímavý a inspirativní? Snad tím, že je to příběh tradičního českého výrobce zahradních traktorů, který zajišťuje vývoj pro sebe a pro další světové značky. Abychom uspěli na trhu, musíme být garantem špičkového konstrukčního know-how, musíme zvládnout vysokou flexibilitu výroby v desítkách variant a provedení při vysokých požadavcích na kvalitu a spolehlivost dodávek“ říká Ing. Aleš Housa, ředitel divize strojíren Seco Industries, s.r.o
Účastníci obdrží prezentace lídrů, metodiky, formuláře i ukázky případových studií.
Ředitel strojírenské divize, ve společnosti Seco Industries je od roku 2000 a v minulosti působil na pozicích člena představenstva a vedoucího prodeje. Vystudoval technickou fakultu ČZU Praha, obor obchod a podnikání s technikou. V minulosti byl závodním parkurovým jezdcem, v současné době se věnuje stolnímu tenisu, lyžování a tenisu. Je ženatý a má dvě děti.
Vedoucí útvaru konstrukce. Ve společnosti Seco Industries je od roku 1983, nejprve na pozici vedoucího útvaru řízení jakosti, od roku 2004 na pozici vedoucího konstrukce. Je absolventem Fakulty strojní ČVUT Praha, obor strojírenská metrologie. V osobním životě se více než 40 let věnuje pořádání dětského tábora a je aktivním leteckým modelářem.
Vedoucí exportního oddělení. Ve společnosti Seco Industries pracuje od roku 2006, na pozici vedoucí teprve jeden rok. Vystudovala Masarykovu obchodní akademii v Jičíně, poté absolvovala dva roky na VOŠ právní v Liberci a jeden rok pomaturitního studia angličtiny na Akademii Jana Ámose Komenského v Jičíně. Před nástupem do Seco Industries pracovala dva a půl roku jako referent a pak jako vedoucí v turistickém informačním centru v Jičíně. Ve volném čase se věnuje cvičení PowerPlate, taneční hudbě a návštěvě divadla, rekreačně jízdě na kole a vycházkám do přírody.
Vedoucí personálního úseku. Ve společnosti Seco Industries je od prosince 2016. Vystudovala VŠE Praha, vedlejší specializaci personální management. Pracovala jako HR Manager v mezinárodních korporacích TRW a SpofaDental. Ve volném čase se věnuje rodině, zahradě a rekreačně sportuje.
1. den - Čtvrtek, 21. 6. 2018 | |
---|---|
11:30 | Registrace účastníků a ubytování |
12:00 | Oběd |
13:00 | Představení programu + očekávání účastníků |
13:30 | Úvodní představení firmy |
14:00 | Prezentace témat manažery Seco Industries |
17:30 | Ukončení prezentací |
18:00 | Večeře, raut a sdílení zkušeností se zástupci firmy |
2. den - Pátek, 22. 6. 2018 | |
---|---|
8:00 | Přesun do Seco Industries Jičín |
8:30 | Exkurze do výroby firmy |
10:30 | Přesun zpět na hotel Prostřední mlýn + občersvení |
11:00 | Rekapitulace poznatků z exkurze, diskuze se zástupci firmy |
12:00 | Řešení témat účastníků a transfer zkušeností |
13:00 | Shrnutí, závěr a oběd |
Zavřít
Máme převážně malosériovou a kusovou výrobu a automatizace a robotizace se pro nás příliš nehodí. Na cestě k produktivní a konkurenceschopné budoucnosti Meopty jsme proto zvolili jinou cestu, cestu digitalizace. Jsme hodně daleko v systémech. Využíváme celou řadu podpůrných systémů pro zvládnutí interních procesů a již dnes umíme získávat efekty na věcech kolem nich. Na cestě k digitalizaci musíme projít třemi základními fázemi. Nejdříve musíme mít správná data, potom projdeme fází bezpapírové dokumentace. Konečnou fází, kterou dnes již jasně vidíme, bude bezvýkresová dokumentace. Z 3D modelů budou přímo vytvářeny instrukce pro stroje, jejich obsluhu i pro všechny vnitřní standardizované procesy,“ tak vidí přístup k digitalizaci Vlastimil Cech, senior ředitel Výroby a Supply Chain Meopty Přerov.
Hlavním průvodcem celou etapou bude Vlastimil Cech – Senior ředitel Výroby a Supply Chain Management v Meoptě Optika, který se se svými kolegy podělí o zkušenosti se zaváděním Průmyslu 4.0 v malosériové a kusové výrobě, kdy se robotizace a automatizace příliš nehodí.
Meopta je hodně silná ve využívání celé řady podpůrných systémů pro zvládnutí interních procesů, ze kterých již dnes umí získávat efekty. Pro zásadní zvýšení produktivity a efektivity proto zvolila cestu digitalizace a musí projít třemi fázemi. Nejdříve musí mít správná data, potom projde fází bezpapírové dokumentace a konečnou fází bude bezvýkresová dokumentace. Z 3D modelů budou přímo vytvářeny instrukce pro stroje, jejich obsluhu i pro všechny vnitřní standardizované procesy.
Účastníci obdrží prezentace lídrů, metodiky, formuláře i ukázky případových studií.
1. den - Čtvrtek, 20. 9. 2018 | |
---|---|
11:30 | Registrace účastníků a ubytování |
12:00 | Oběd, představení programu a přesun do MEOPTA |
13:30 | Úvodní představení firmy a diskuze témat |
17:30 | Přesun zpět na hotel |
18:30 | Večeře, raut a sdílení zkušeností se zástupci firmy |
2. den - Pátek, 21. 9. 2018 | |
---|---|
8:00 | Rekapitulace poznatků z exkurze, diskuze se zástupci firmy |
9:00 | Prezentace projektů specialisty firmy |
12:00 | Řešení témat účastníků a transfer zkušeností |
13:00 | Shrnutí a závěr |
Zavřít
Tokoz je od roku 1998 v rukou rodiny Vladimíra Chládka, který o smyslu své práce říká: „Vším co děláme, chceme i nadále přispívat k pověsti silného českého tradičního výrobce zámků a kování. Rozvíjíme však 2 byznysy – Zámky a kování a Zakázkové výroby. Definovali jsme dvě samostatné vize, „dva čluny vyslané mateřskou lodí Poslání k různým cílovým břehům“. Zaprvé chceme být na evropských trzích známí jako špičkový specialista na zabezpečovací a uzamykatelné mechanismy. Zadruhé uplatníme své zkušenosti z různých technologií a staneme se partnery našich klientů pro vývoj a výrobu komplexních produktů.“ Uslyšíte hodně o České cestě a úskalích přechodu „od naivního subdodavatele k profesionálnímu partnerství“.
Největší český výrobce visacích zámků, firma TOKOZ, je od roku 1998 v rukou rodiny Vladimíra Chládka, který o smyslu své práce říká: "Vším, co děláme, chceme i nadále přispívat k pověsti silného českého a tradičního výrobce zámků a kování.
Rozvíjíme však 2 byznysy - Zámky a kování a Zakázkové výroby. Definovali jsme dvě samostatné vize, "dva čluny vyslané mateřskou lodí, jež jsou poslány k různým cílovým břehům". Zaprvé chceme být na evropských trzích známí jako špičkový specialista na zabezpečovací a uzamykatelné mechanismy. Zadruhé uplatníme své zkušenosti z různých technologií a staneme se partnery našich klientů pro vývoj a výrobu komplexních produktů." Uslyšíte hodně o České cestě a úskalích přechodu "od naivního subdodavatele k profesionálnímu partnerství".
Účastníci obdrží prezentace lídrů, metodiky, formuláře i ukázky případových studií.
Majoritní akcionář, předseda představenstva i ředitel firmy TOKOZ a.s. Vystudoval VUT v Brně, strojní fakultu. Ve firmě začínal jako technolog, po revoluci se stal ředitelem státního podniku, který pak v roce 1998 zprivatizoval. Firma pod jeho vedením za 20 let významně rozvinula segment zakázkových výrob pro většinou nadnárodní korporace, dále udržuje a rozvíjí značku TOKOZ v zamykací technice. Věří, že tvrdá a trpělivá práce přináší výsledky.
CFO a ředitel Nástrojárny ve společnosti TOKOZ a.s. Absolvoval vysokou školu ekonomickou v Praze obor účetnictví a finanční řízení podniku. Působil 8 let jako finanční ředitel výrobního podniku ETA a.s. a od roku 2009 je finančním ředitelem TOKOZ a.s. Byl vedoucím projektu implementace komplexního informačního systému včetně manažerské nadstavby. V posledních třech letech má navíc na starosti restrukturalizaci a zefektivnění procesů Nástrojárny TOKOZ, kde finišuje projekt plánování zakázkové výroby v Nástrojárně ve vazbě na operativní údržbu nástrojů pro hlavní výrobu. Dlouhodobě se věnuje rozvoji informačních systémů na podporu managementu a jeho rozhodování v reálném čase.
Výrobní ředitel firmy TOKOZ a.s. Absolvoval VUT v Brně, fakultu podnikatelskou. V minulosti působil na vedoucích funkcích ve výrobě a logistice jak v českých, tak i nadnárodních společnostech jako jsou CZ LOKO, SIEMENS nebo Honeywell. V současnosti se zabývá především zefektivněním výrobních procesů na úseku prvovýroby.
Technický ředitel ve společnosti TOKOZ a.s. Absolvoval Vysoké učení technické v Brně, Strojní fakultu, obor Obráběcí a tvářecí stroje. Působil 10 let ve spolčenosti ŽĎAS a.s. jako samostatný vývojový konstruktér pohonů hydraulických kovových listů, dále pak 4 roky ve stejné společnosti jako IT manager, kde řídil plošné nasazení PC a 3D CAD systémů do konstrukční praxe. Následně pracoval ve společnosti Unigraphics Solutions / Siemens Industry Software na pozici Technical Manager, kde řídil tým podpory prodeje a tým podpory zákazníků a uživatelů CAD systému Unigraphics / NX. Od roku 2014 pracuje ve společnosti TOKOZ a.s. na pozici Technického ředitele, kde řídí tým konstrukce a vývoje, tým technologie a tým projektových manažerů.
V Tokozu pracuje třetím rokem na pozici Lean managera. Předtím pracoval tři roky na obdobné pozici v Jihlavském Motorpalu. Zodpovídá za vedení většiny zlepšovacích aktivit. Vede oddělení, kde jsou další jeho dva kolegové Lean specialisti, kteří přímo vedou nebo jsou členy zlepšovacích projektů. Společně s vedením firmy utváří lean strategii a podílí se na klíčových rozhodnutích v oblasti neustálého zlepšování.
1. den - Čtvrtek, 25. 10. 2018 | |
---|---|
11:30 | Registrace účastníků a ubytování |
12:00 | Oběd, představení programu |
13:30 | Úvodní představení firmy GŘ Ing. Vladimírem Chládkem |
14:00 | Představení zlepšovacích projektů MOST a přesun do firmy TOKOZ a.s. |
15:15 | Exkurze do výroby firmy a diskuse témat |
17:30 | Přesun zpět na hotel |
18:30 | Večeře, raut a sdílení zkušeností se zástupci firmy |
2. den - Pátek, 26. 10. 2018 | |
---|---|
8:00 | Rekapitulace poznatků z exkurze, diskuse se zástupci firmy |
8:30 | Prezentace projektů specialistů firmy |
12:00 | Řešení témat účastníků a transfer zkušeností |
13:00 | Shrnutí a závěr |
Zavřít
Zavřít
Tel: | +420 702 077 607 |
E-mail: | info@i2m.cz |
IČ: 61504807
DIČ: CZ61504807
Obchodní rejstřík: Krajský soud v Ostravě, oddíl C, vložka 54911